sâmbătă, 4 decembrie 2010

Scrisoare fără timbru.....

Dragă prietene,
Uite, a mai trecut un an, un an care încape într-o clipă dacă stau să mă uit în urmă! Nimic interesant însă....aceleași zbateri și tristeți, cu o singură excepție...am găsit o sclipire în neantul ei....Însă nu am reușit să realizez ce ți-am promis...e greu, foarte greu....dar voi reuși! Mai ai răbdare puțin! Parcă te aud: "ridică-te și bucură lumea asta!" Îmi lipsești dragă prietene! Îmi lipsește zâmbetul tău, vocea ta, ness-ul fără zahăr, mirarea și încurcătura ta, vraful de ziare cu miros de dimineață. Îmi lipsește zbuciumul tău și frumusețea sufletului...orele în care povesteam despre acasă, despre clipe, despre viață, despre oameni, despre tabloul primit în dar..Parcă trăiesc într-o clepsidră încremenită într-un balans perfect. Nimic nu se mai schimbă!
Dar, uită-te la mine! Vezi? Eu...am mai întinerit puțin. Uneori îmi aduc aminte câte ceva ce am uitat să-ți spun...și privirile-mi rămân agățate în tăcere......
Cum nimeni nu mi-a dat un timbru pentru aceste rânduri....ți le transmit pe aripi de gând! Dar aș vrea să te întreb...... nu ști cumva...... îngerii plâng?

 

3 comentarii:

  1. Unii spun ca da:

    http://www.youtube.com/watch?v=DOwcKuDeLUA

    E singura melodie acceptabila pe care am gasit-o in legatura cu intrebarea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca plang ingerii, dar scrisoarea este foarte frumoasa. Am citit cateva randuri si-am avut senzatia ca toata ziua am citit cuvinte pline de tristete, de dezamagire, de dor.

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...