vineri, 3 decembrie 2010

Am găsit...

...o viorea înflorită! Ciudat!

8 comentarii:

  1. Ce-mi plac anomaliile, desi nu-s sigura ca asta este una. Ne scoate din inmarmurirea data de anotimpul acesta ploios, urat. (Stiu ca-ti place tie, dar mie, nu). :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu știu dacă e anomalie sau nu...îmi place doar să cred că e un semn bun...ceva de genul ăsta..

    RăspundețiȘtergere
  3. ..scrie că înfloresc în martie-aprilie și vestesc primăvara..)) o veni la mine primăvara și eu nu știu..

    RăspundețiȘtergere
  4. Este toporas. Si eu am gasit pe 14-16 noiembrie, cand era f.cald. Da, la poale de munte erau cateva tufe.
    Sper sa ne iubeasca si in primavara, si iar sa infloreasca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Credeam că ai găsit cuvântul...ăla. :)))) Prietenii stiu de ce... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. aaaa...politică! La mine în dicționar nu e!

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...