vineri, 10 decembrie 2010

Ai putea fi...


 
Știu că uneori nu-mi pot controla gândurile, ideile.....se amestecă cum vor ele și mă duc aiurea, peste tot și pe nicăieri. Așa că acuma aș vrea să te întreb: realizezi că dacă aș pune o frunză în fiecare loc pe care aș vrea să-l ating ai fi cel mai bogat Copac din Univers? Dar nu-ți fie teamă, bucuriile mele vor fi zilele tale însorite, iar tristețiile îți vor fi furtuni și ploi. Și dacă ai ști să primești toată pasiunea mea probabil te-ai transforma într-o torță. Și aș putea să-ți cunosc fiecare sclipire, fiecare vibrație și fiecare vis. Și tot atât de bine ai putea rămâne un străin. În fiecare zi.

2 comentarii:

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...