sâmbătă, 7 august 2010

Despre foc și scântei.....

Asculta mai multe audio Muzica


     Despre iubire s-a tot vorbit, se vorbește și se va tot vorbi....și nimeni, cred, că nu va reuși să o definească, poate doar metaforic, insuficient însă...acel foc al sufletului, nemuritor și infinit cum spunea Hugo..
Dar, pe lângă acest foc, pe care fiecare îl percepe și îl întreține după al său simț și pricepere, mai sunt și ceva scântei....poți să te gândești de pildă, la granița dintre obsesie și pasiune, la acel timp când focul e înlocuit de obsesie ....care te cuprinde și te arde.....obsesia copilărească sau serioasă....oare poate fi obsesia amplificarea iubirii?
La fel de bine poți să te gândești la ură....ura poate defini o viață goală, un foc stins...ceva ce ai dori să ai, dar nu poți....nu înțelegi
Apoi, gelozia pe care eu o văd ca o formă de egoism…..rațională uneori, moderată sau întemeiată….sau frică. Motive se tot găsesc. Și compromisul …care de multe ori duce la umilință….
Deci este sau nu iubirea o slăbiciune….sau e iubirea mai mult decât un sentiment….Există Romeo și Julieta? Câți dintre noi, am fi dispuși la jertfa supremă pentru celălalt suflet…pentru perechea noastră..? E acea jertă iubire?


A, da....mai vroiam să îi dăruiesc lui Dreamer un curcubeu surprins cu ceva timp în urmă și postat tot pe acest blog...

24 de comentarii:

  1. Da' ce are Dreamer de primeste daruri si eu nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ..:))..o să mă gândesc la unul potrivit și pentru tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Odată, demult, înainte de a i se tăia capul unui om i se aduceau daruri...

    RăspundețiȘtergere
  4. ....:) sarea și piperul...avea dreptate cine a spus: scurt și la obiect...dar să nu uităm că EL are spada...și eu ciuperca...

    RăspundețiȘtergere
  5. De la ce vine "Fudulu"? Ca să stiu ce fac cu "Z"-ul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate ca toate, dar cu Romeo și Julieta cum rămâne?

    RăspundețiȘtergere
  7. Obsesia...amplificarea iubirii? Poate amputarea ei...

    RăspundețiȘtergere
  8. Jertfa supremă? Până acolo, dragă Septembrie, putem face jertfe mici. Le facem?

    RăspundețiȘtergere
  9. Uneori, amplificarea duce la ceva grotesc...iar jertfele mici se pot numi și compromisuri...cred

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru curcubeu! Dupa spusele lui Catalin, urmeaza sa mi se taie capul. Presimt asta.

    Romeo si Julieta nu e tocmai definitoriu pentru mine. E o jertfa ...copilareasca. Iubirea nu e naiva, cred. E intensa, colorata, adevarata,curata...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dreamer...de către cine :)?
    Nu ne referim strict la Romeo și Julieta, la motivația lor....e vorba de gest în sine. De sacrificiu, un sacrificiu care are motivele lui, ce nu pot fi discutate și înțelese de alții...

    RăspundețiȘtergere
  12. Intotdeauna se gaseste cineva.:)

    Sacrificiul din iubire exista. Problema e ca iubirea adevarata e rara.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cătăline, nu te supăra si nu te speria! Am glumit. :)) Avem nevoie de magia povestilor din fotografiile tale. :) Dacă e să-i tăiem capu' lu' Dreamer, sunt de acord. Dreamer, imi dai mie blogul tău? Dar curcubeul? Cu el ce faci? :))

    RăspundețiȘtergere
  14. E rândul meu să... Eu nu vreau să mi se taie capuuu... :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Romeo si Julieta...

    Am mai scris asta pe undeva:

    -Iubito, as face orice pentru tine!
    -Atunci, te rog, adu-mi si mie o cană cu apă!
    -Mă lesi?

    RăspundețiȘtergere
  16. E usor să spui că ti-ai da viata pentru cea pe care o iubesti si tu nu esti în stare să faci lucruri mult mai mici pentru ea.

    Asta e. Restul e retorică.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dar ce alegi...să știm dacă ți se va tăia capul...sau nu:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sincer cred ca dragostea este un sentimer over-rated; da, as fi gata sa imi dau viata pentru iubirea vietii mele, dar as fi gata sa mi-o dau si pentru tara mea, si pentru Dumnezeul meu, si pentru un ideal... dragostea este unul din modurile prin care putem sa ajungem la implinire, la absolut, nu insa si singurul...

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...