sâmbătă, 7 august 2010

Zorro ce să fie...stânga sau dreapta?

    Update...
Nemulțumitului i se ia darul.....și i se dăruiește altceva!





o variantă feminină
sau....
                                                                                   :)

23 de comentarii:

  1. Ăsta e darul tău? Ti s-a făcut de un "Z"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea...sau ironia (în sensul bun)..

    RăspundețiȘtergere
  3. Două săbii în aceeasi teacă? Cineva vrea să-mi facă felu' în seara asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt destul de shuchi si fără...bulinute. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai asa! Lui Dreamer i-ai dăruit un curcubeu si mie o bătăusă cu mască sau o ...? După aceea să vină Cătălin si să anunte... Naaa...

    RăspundețiȘtergere
  6. Drept urmare...îl așteptăm pe Cătălin...Brrr...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar...cred că l-ai pus pe fugă..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. De fapt..pe unde a-ți dispărut cu toții? Și tzuguiatul pe unde o umbla?

    RăspundețiȘtergere
  9. Dacă a fugit, a făcut-o doar ca să-si ia aparatul, să fotografieze executia. :(

    RăspundețiȘtergere
  10. E în ordine atunci, așteptăm poze..:)

    RăspundețiȘtergere
  11. În fine, să ajungă cu mascata, răcită cobză, iarna, într-o cameră închisă ermetic şi să trebuiască să o scoată din şocul termic...;
    sabia devine inutilă...

    RăspundețiȘtergere
  12. :)))...precum și aparatul foto..:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. aparatul foto trage şi la - 10 de grade, iar dacă e pe film, nu contează gradele...;
    când m-am uitat pe fereastră, curcubeul nu mai era; îi trecuse vremea...

    RăspundețiȘtergere
  14. Îmi place noul format al blogului. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. oooo...încă lucrez la el...nu știam că se vede deja...mi-am cam prins urechile..mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...