luni, 9 august 2010

Când rotundul e pătrat.....

7 comentarii:

  1. dar cu oamenii patrati care se dau rotunzi cum e?

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci patratul e rotund...

    De ce trei puncte?

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine sunt cinci, la tine trei..
    Mă întreb, dacă cândva, oamenii or să știe că erau rotunzi...sau mă întreb dacă mai trebuie să cred în ceea ce văd....

    RăspundețiȘtergere
  4. intrebam de ce nu te mai numesti septembrie?

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Sunt micile chestii care îmi dau bătaie de cap cu noua hăinuță..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. lubeniţe pătrate: idee de japonez...

    RăspundețiȘtergere
  7. probabil...cert e că nu îmi plac....

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...