duminică, 29 august 2010

Iar la drum.......

Vineri, din nou, m-am trezit cu o propunere de "ducă........" Așa că, ne-am luat corturile și ne-am gândit că nu ar fi rău să mergem la mare....undeva însă pe o plaje pustie........mai ales, că au trecut vreo 3 ani de la ultima vizită pe litoralul românesc.....Rău ne-a părut doar la întors, când de undeva de pe lângă Costinești până pe autostradă am făcut vreo 4 ore...Brrr...și să mai zică cineva că se poate face turism în România... Luna.....întotdeauna la mare, luna mi s-a părut "misterioasă".............O lighioană.....nu știu ce era...Poza asta am denumit-o Leul de Mare....Pe de o parte soarele răsărea și luna apunea....Dis de dimineață, pescarii goleau plasele....Timp de vreo 20 min era agitație pe mare...pescăruși, oameni.....apoi liniște.....doar glasul mării....Nu manele, nu îmbulzeală......nimic.....doar infinit.... 

8 comentarii:

  1. Dezlânată si frumoasă poveste! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zorro...."Dezlânată"....culmea, şi mie mi s-a părut la fel....dar oboseala....

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine ca te relaxezi. Imi place rasaritul. Eu nu-l apuc niciodata, din pacate. Imi plac barcile de pescari. Cred ca te-ai simtit bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dreamer....absolut fantastic...Dacă ar fi după mine, nu m-aș opri nicicând din plimbat..:)

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...