miercuri, 4 august 2010

Curaj


Asculta mai multe audio Muzica

Așa cum primești fiecare zi, fiecare nor sau rază de soare, sau sunet, sau vers, așa cum dai voie, uneori, altora să dea buzna în inima ta, așa ar trebui să primești fiecare gest, zâmbet sau palmă. Ar trebui să te bucuri pentru fiecare clipire, atingere...Ar trebui să iei totul cu cel puțin aceeași pasiune cu care ți se oferă. Ar trebui să-ți lași mâna să-și urmeze instinctul, să-ți lași buzele să dezmierde, să-ți lași gândurile și întrebările deoparte. E pasiune și clipă, o pasiune a trupului, o clipă a timpului. Și atunci, când degetele tale mă ating, când cu poftă muști din carnea mea, atunci când ești nestăpânit....nu te mai întreba de ce? Doare această întrebare! Lasă să fie, fără motiv, fără minciuni, fi tu, când vrei, unde vrei...Și nu uita! Ai nevoie de curaj ca să primești!

10 comentarii:

  1. E clar. Te-ai dat si la celelalte bulinute. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu care credeam că ai adormit....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Și după cum vezi...mi-am "păpat ciupercuța" și m-am transformat într-o domniță..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu există om bucuros în mod constant...

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce ai revenit la ciupercuta? Mi-a placut curajul tau.
    Sa stii ca nu-mi schimb impresia despre tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru-că mă simt mai în siguranță....cred....nu sunt foarte hotărâtă însă.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, avea dreptate Cătălin....Cât în privința ciupercii...cred că o să o "consum" și pe asta la un moment dat...

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...