joi, 5 august 2010

De la froZen...o leapsă frumoasă..

- Ce îmi rupe sufletul?

Nebunia oamenilor, suferința naturii, o mână întinsă.....


- Ce mă face să merg mai departe?

Cred că faptul că mai am ceva de oferit...


- Ce mă apasă?

Nimicul....golul.....pustiul...



- Ce nu vreau să pierd?

Nici un stop din viață, din zâmbet, de tristețe, de trăire......


- Ce cred că o să se termine?

Căutarea pașilor pierduți....




Pentru Dreamer, Zorro, Cătălin, Loredana și cine mai vrea să se joace...:)

5 comentarii:

  1. 1. O lacrimă pe obrazul unui copil...
    2. Linia orizontului...
    3. Infinitul...
    4. Oamenii pe care îi cunosc...
    5. Aurul din Munţii Apuseni...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos...dar, ar trebui să o publici și tu..:) mai departe..

    RăspundețiȘtergere
  3. @ septembrie: eu încă mai aştept răspunsuri la o leapşă de astă-iarnă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te supara daca nu voi face leapsa. Poate altadata.

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...