marți, 31 august 2010

La dracu.....

Mă încearcă un sentiment ciudat....bucurie amestecată cu furie. Nu știu cum să denumesc starea asta. Îmi vine să zbor și în același timp să cerșesc săbiuța lui Zorro...să fac dosul cuiva terci....Din nou, azi mi-am dat demisia...Am impresia că majoritatea oamenilor au ajuns dobitoace. Și da, dragi foști colegi, dacă cumva citiți acest post, să știți că admir pupincurismul vostru și capacitatea voastră de a minți senin și inocent.....De fapt ce rost are să mai întreb de ce în România nu sunt apreciate calitățile .....ci doar modul în care te îmbraci, supunerea și incompetența....Ce rost are adevărul când el trece prin mintea unor frustrați....? Ce rost are când ți se pune sufletul pe tapet și ți se toacă mărunt, mărunt.....fără pic de știință. Ce rost are....de fapt rostul nu mai are niciun rost.....totul e un nonsens.....Dar, mă bucur! Nimeni nu mă poate obliga să mă supun, să mă calc în picioare......dacă nu ești capabil să mă înțelegi, probabil că nu mă meriți...Cel mai groaznic lucru este să te lupți cu niște incompetenți care nu ezită să ți-o tragă de câte ori au ocazia....într-un stil elaborat, un stil ce se poate naște doar din frică, supunere și suflet golit....

12 comentarii:

  1. Nu-i bai!
    Stai în picioare şi mergi înainte...
    numai înainte...;
    ciripitori, purtători de vorba false, incompetenţi, nulităţi, falşi intelectuali, etc., etc. se găsesc în orice sistem - stat sau privat -

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta și fac....asta am ales să fac...să merg mai departe, chiar dacă e greu, chiar dacă...dacă...însă îmi e ciudă...nu îmi găsesc armele....la un moment dat, dobitocii trebuie să disapră..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum am putea sa-i facem sa dispara. Astea toate nu-mi sunt straine. Avem si noi toata gama de smardoi de frunte. Uneori si eu ma revolt, alteori iau atitudine, dar , mai rar, e drept, imi vin in minte cuvintele: " Nu ai fi avut aceasta putere daca nu ti-ar fi fost data de sus." Si ma alin cu gandul ca cineva stie de toate astea. Insa este foarte greu sa faci fata zi de zi. Te seaca.
    Curaj si fruntea sus, mergi mai departe. Ai mai fost in situatia asta si ai trecut cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact la asta mă gândeam astazi...există acolo, cineva....după faptă și răsplată. Nu am reproșat nimic nimănui, nu am spus nimic...în sufletul meu sunt liniștită.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia sabia, voinico! Câte un "Z" apăsat pe fundurile lor morcovite te va elibera de tensiune. De fapt, cred că, într-un fel sau în altul, ai făcut-o deja. Îmi place bătosenia ta. Curaj! Intri în luna ta magică, nimic nu-ti stă în cale. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaaa....de mâine, timp de o lună e SEPTEMBRIE! Mulțumesc pentru sabie:), sper că ai ascuțit-o bine! Tare mi-e teamă că o să o înapoiez cam tocită...

    RăspundețiȘtergere
  7. un big hug aici! si da... vine septembrie, sa o primim deschis, demn si cu zambete! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. uoffff, cand vad ce ai scris... de pe 15 incep si eu sa lucrez! Si ma cam ia cu emotii! :P
    La multi ani, Septembrie! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Baftă multă Loredana...o să vezi, e mai ușor decât pare..:)

    RăspundețiȘtergere
  10. depinde cum ne raportam la situatii, nu?

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...