duminică, 21 noiembrie 2010

Compunerea (II)



......o mare de culori se naște sub privirile mele. Susur de apă încojoară fantastice flori crescute între tulpini crude de bambus, arome îmbietoare.... păsări de piatră, copaci mai bătrâni ca viața, toate amestecate printre pavilioane cochete, săli maiestuoase și da....văd și ceva ce aduce cu un templu!...........Totul cuprins într-o armonie deplină, o armonie între vânt, metal, apă, lemn și foc...... fiecare cu rostul său. Mă simt prinsă într-o lume de basm. Un bătrânel îmbrăcat într-o haină roșie cu galben se plimbă încet pe aleile umbroase. Poartă mâinile strânse la piept precum înțelepții. Bucățica de stea îmi frige palmele ....instinctiv îmi duc mâinile la piept și observ ceasul....ora 8.08...vârtejul mă prinde amețitor.............. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...