luni, 11 octombrie 2010

Micul meșter....:))




4 comentarii:

  1. :)
    si
    :(
    seamna cu Mutzi a mea! Era un pic mai mica si mai delicata (nu era mestera)
    :)
    Am iubit-o enorm! dar... a murit, dupa ce mi-a daruit 5 ani de bucurie zilnica.
    Mi s-a facut un dor nebun de ea.
    :(
    Sa-ti traiasca mesterul! Si sa te bucuri de el.
    Banuiesc ca ti-a reparat computerul...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Culmea, merge brici.:)) Îmi pare rău pentru Mița ta...

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu s-a curentat :)
    si sper ca se pricepe si mi-o imprumuti, de va fi nevoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu aș zice că se pricepe..:) dar de împrumutat.....mă mai gândesc..::))

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...