luni, 25 octombrie 2010

V-ați trezit cumva?!

Hei! V-ați trezit?! Dacă da, apăsați aici:


 
 
Volum: maximmmm!.....Începeți cu câteva exerciții de înviorare! Hai, hai...dați din mâini, mișcați-vă...Simțiți ritmul?! Lasă, uită lenea de week-end, trezește-te odată! Aruncă-te în tumultul vieții și...trăiește așa cum îți dorești! Sper să nu mai ai încă mâna pe mouse....:(  E luni! Prima zi, un nou început.......Nu ai un plan! Nu are a face! Optimism, încredere, chef de viață! Gata cu nu pot, nu vreau, e urât afară, e frig, vreau soare.....nu fiți mofturoși....luați totul așa cum vi se dă și prin puterea voastră transformați "acel ceva" în "acel ceva" perfect......Dar, nu uitați: LOR, chiar nu le pasă de NOI!

5 comentarii:

  1. :)
    'Neatza!
    M-a binedispus postul tau.
    Da, LOR nu le pasa, iar pe noi ne doare-n cot, la nivel de individ... cand toate se vor fi dezintegrat suficient de bine pentru a nu mai reusi sa le "integram", ne va durea si-n alta parte!
    :)
    Romanul se trezeste abia cand isi da seama ca a ramas doar cu rahatul. Si-atunci, incearca sa-l transforme-n bici.

    O saptamana frumoasa sa-ti fie-n suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehehe! Si-s libera! Si m-am trezit dornica de munca, cu aspiratorul in mana si cu pofta de niste filme. Doar ca inevitabilul si palcutul tur al blogurilor ma mai retine un pic. Dar revigorant postul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeee, bine v-am regăsit! Sper că a fost o zi frumoasă și, poate....mai ușoară! Qed....turul ăla de blog-uri...cred că a luat ceva timp:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu scuze, eu in week-end am lucrat, mormane de "cartii".Acum e seara, am sa dorm cu siguranta chiar si pe muzica asta.
    Dar maine, promit, ... tup, tup...inviorare, pe muzica ta !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Așa să faci! Să ai o seară faină!

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...