marți, 9 martie 2010

Despre trecut (sau prezent, sau viitor)

........ încerc să îmi aduc aminte din trecut cât mai mult cu putinţă şi primele amintiri........ajung la butoanele unui radio şi fac primii paşi, merg la grădiniţă şi primesc prima tricicletă - roşie - şi capăt şi primele julituri, prima bătaie cu băiatul care mi-a ascuns plastilina, nu mai ţin minte cum arată educatoarea, învăţ să citesc şi să număr, îmi zâmbesc dintr-o poză cu o cravată tricolor la gât şi cu un stilou în mână (modelul cu rezervor pentru cerneală) descopăr că nu sunt cu nimic mai deosebită decât ceilalţi colegi, nu îmi place matematica, nu ştiu de ce trebuie să învăţ germana, ajung la liceu, mă plictiseşte rutina, nu intru la facultate, mă încadrez în clasa muncitoare, vine revoluţia, trec anii, nu se schimbă mai nimic în peisaj, termin o facultate, mă îndrăgostesc, disper, mă îndrăgostesc iar, apoi nu mai disper, nu îmi amintesc chipul părinţilor în perioada copilăriei, fac greşeli sau alegeri bune, dau vina pe liberul arbitru, gasesc o pisică....trăiesc...
Întrebare: Dacă aţi avea la dispoziţie o singură zi în care, cineva, nu ştiu cine....vă spune:
Poţi să alegi să te întorci în trecut într-o zi anume .....sau
Poţi să alegi să îţi vezi din viitor o zi anume.....
Care ar fi acea zi?
De ce?
Dar .....nu puteţi schimba nimic din aceea zi, nu puteţi decât să retrăiţi o bucurie, să vă vedeţi o greşeală, sau, să vă aflaţi destinul......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...