vineri, 26 martie 2010

Intrebare


Asculta mai multe audio Muzica

Suntem oare pe deplin conştienţi de puterea pe care o avem, o putere imensă şi anume puterea de a alege?
Puterea de a alege orice, pe orice, puterea de a alege absolut orice vă trece prin cap.
E, puterea asta naşte în fiecare zi monştrii, naşte în fiecare zi aberaţii, mofturi...........Şi noi, zilnic, ne luptăm cu noi.....şi atât.
Am uitat că suntem efemeri, am uitat că în fiecare zi un copil e mai bătrân decât ieri......
Am uitat cum e să treci de ziduri, am uitat cum e să încerci să înţelegi nimicul, am uitat cum e gustul atunci când îţi depăşeşti limitele......ne-am uitat cele mai profunde simţuri.
Mai ţineţi minte o întrebare pe care v-o puneau oamenii mari atunci când eraţi copii? CE VREI SĂ TE FACI CÂND O SĂ FI MARE? Uauu.........ce chestie................să fii un om mare ............
Cert e că acuma nu fac ceea ce îmi doream......zilele au trecut, copilul a rămas o amintire ştearsă şi......nu cânt.....da, pentru-că ăsta era visul meu, să cânt.....dar soarta nu mi-a dat şi voce.....în schimb m-a transformat într-un om mare complet afon.
Tare aş vrea să ştiu care este povestea din visul vostru de copil? Oare câţi dintre voi au avut puterea să aleagă să facă acel ceva, ceva-ul pe care şi l-au dorit încă din copilărie..... Aţi avut şansa asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...