vineri, 4 martie 2011

Taxa pe vise...

Camera era inundată de nori grei de fum...undeva în fundal se tânguia o melodie de jazz acoperită de vocea unui reporter anonim ce-și etala zâmbetul tâmp pe ecranul TV-ului......lângă monitor se puteau observa câteva cești goale...cu urme de cafea....cu urme de destin necitit...un pahar în care lucea o băutură incertă.....pagini de internet deschise la întâmplare.....totul ca să nu adoarmă...pentru-că acolo, în vis, era bine, era plăcut, era plin de iubire și zâmbete, de împliniri, de soare.....de câte ori adormea, a doua zi plătea... plătea cu clipe de real toate secundele de frumos din vis, plătea diferența dintre extaz și agonie....pentru-că a doua zi era dator.....cu taxa pe vise.....  

 

10 comentarii:

  1. @Păcatoasa...da, condamnarea la real...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dr. Cat...va fi nevoit mereu să se trezească!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu,nu există taxă pe vise..viaţa taxează orice..mai ales fericirea....de mult am citit o expresie a unei celebrităţi:"păzeşte-te a doua zi după succes"...mai târziu am înţeles-o pe pielea mea..nu am trăit multe şi mari momente de fericire în viaţa mea dar urmarea acestora mi-au amestecat dulcele cu mult amar....dar mare dreptate ai..plătim taxe pe toate visele..din păcate pe cele frumoase cu dezamăgiri,iar pe cele urâte prin însăşi relizarea lor..nu-i un paradox?.....

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ryanna...undeva greșim, nu știu însă unde....

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca visele sunt singurele care inca ne mai apartin si nu trebuie sa platim pentru ele. Nu realitatea le taxeaza insa asta am fost invatati sa cred :). Orice vis se afla in mainile noastre, noi alegem daca il pastram sau il dam la schimb cu realitatea

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mallynna..bine ai venit! Plătim pentru vise în real...prin neputința de a le îndeplini....de multe ori, nu din cauza noastră...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu le mai da idei la astia ca sunt in stare sa puna taxa pe taxa, taxa pe aer, taxa pe viata si mai ales taxa pe vise.....
    iti dai seama cati bani ar putea aduna la buget cu o taxa pe vise? si nu ma refer la etnobotanice:)
    ssssssssssssssst...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Liviu...până ula, alta...ne taxează ei pentru visele lor!

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...