sâmbătă, 19 martie 2011

Să mă bucur......sau nu?

Popovici Constantin, campion național la sărituri în apă…se retrage! De ce? Păi, n-avem nevoie de talente! Nu ne folosesc…….
Pe de altă parte, Lucian Bute se întâlnește, pe la ora 5,00 cu pugilistul irlandez Brian Magee, într-un meci contând pentru titlul mondial IBF, categoria supermijlocie.  Pe B1Tv.
Ce să fac? Să disper…să mă bucur….? Ce ține mai mult? Disperarea sau bucuria? Va fi ceva de genul...bucurie cu lacrimi....Pentru-că, Bute va câștiga detașat, elegant, cu artă....așa cum ne-a obișnuit.....lacrimi.....pentru-că....România se destramă....
La revedere Popovici! Baftă Bute!  

6 comentarii:

  1. @Dr. Cat...Bute, după meci, a și recunoscut că Brian a fost foarte rezistent....dar...degeaba:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    hei, hei!
    Bucura-te, disperarea nu foloseste nimanui.
    In privinta boxului, eu raman de fiecare data tamp. Ce ne-o place noua sapiensilor astfel de "sporturi".
    Ma maigandesc si la corida. Desi declaram cu emfaza ca suntem CIVILIZATI, mentinem privitivismul sub cele mai ciudate forme.

    RăspundețiȘtergere
  3. dap... Romania se destrama, in ritm accelerat. Insa romanii nu au timp sau nu vor sa vada acest lucru.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia...da, bravo lui!
    @Tzug'M....nu îmi place orice box. Îmi place arta lui Bute. E rafinat. Calm. Calculat. Nimic nu e brutal...Coridele le urăsc, nu le-am înțeles niciodată....Cât despre civilizație....e doar o expresie....doar suntem barbari, nu?

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...