duminică, 19 septembrie 2010

Ieri....

.....am avut de ales între BCR Open sau o plimbare prin "târgurile" din oraș....Știind că dacă ajung la tenis nu o să mă lase inima să mai plec din arene....am luat la pas orașul......După părerea mea, Zilele Bucureștiului nu au reușit să aducă parfumul trecutului......O mână de figuranți, câteva trăsuri și risipa de flori nu a fost suficientă......Dincolo de toate astea, am găsit însă ceva interesant. Chiar peste drum de....


 .....am găsit "un cuibușor de nebunii".....
                                                                                                                                                          

Antena aparține celor de la Romtelecom......mă întreb cum e posibil ca cineva, să fi încheiat un contract, pentru acel loc.......și m-am lămurit și cu "brand-ul turistic al României".....Se pare că cei din minister nu au atenție distributivă......eu zic dragilor, să vă mai uitați și în jur, apoi...să puneți mâna să faceți ceva! 

8 comentarii:

  1. Probabil ca acolo locuieste cineva cu acte in regula...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asat demonstreaza ca totul e de...fatada!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos septembrie, bun regasit!
    Imbratisare mare.
    Abia astept sa prinda culorile... VIATA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oooo....mă bucur că ai revenit, în sfârșit....e toamnă, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O lume nebuna, nebuna, pusa pe castig fara limite...eu trec zilnic, pe langa 2 casute amarate, ce stau sa pice, cu o graoza de copii desculti in jur, si pe casa troneaza "DOLCE"le.
    Ei mirarea mea a fost cote mari, ca si a ta.

    Stii, as vrea sa se puna impozitul pe avere si nu executarea de acte aditionale, de impozite si taxe...de mii de nebunii, de guverne peste guverne.
    In mintea mea, totul ar fi simplu : " ai, dai...cai ai de unde da, nu ai nu dai".Averea se vede se palpeaza nu este un fond tip :fata morgana"...dar cine sa se uite la gurile noastre, spune tu cine ?!
    Asa si contractele, ai o baza materiala, are "omu"" de unde da, le faci...si iar o luam pe campii, ca tot in van se discuta.

    Pe tine te imbratisez si-ti doresc sa asculti glasuri care-ti fac placere si sa stai langa suflete ce te indragesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. @Brândușa....mulțumesc, la fel! Impozitul pe avere e o chestie complicată....cunosc oameni care sunt dispuși să plece din țară, doar să nu plătească acel impozit.....

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...