sâmbătă, 22 mai 2010

Ploaia de afară, ploaia din visul meu...


Asculta mai multe audio Muzica

Plouă. Plouă afară, plouă în sufletul meu..când cu picuri mici și reci, când monoton și cald. Din când în când un fulger mai sfâșie necuprinsul de afară, necuprinsul din mine. Nebunia din sufletul meu, nebunia de afară....tunete și fulgere de râs și bucurie, scântei de teamă. Am întrebat temător pe cineva: ai văzut nebunia de afară? Dar nu știa nimic. Și eu nu știu dacă a fost furtuna din vis sau furtuna de afară....

3 comentarii:

  1. Macar ploaia ne spala sufletul, facandu-l mai curat.
    Imi place cand ploua, daca stiu ca urmeaza soare.

    RăspundețiȘtergere
  2. In mod normal,asa ar trebui....dar din pacate,nu intotdeaua se face soare. Uneori, ai parte de o furtuna si mai mare..

    RăspundețiȘtergere
  3. Am intrat ... să comentez, am ieşit.
    Am intrat iar:
    ...
    deja ai spus ... mai mult ca mine, mai mult decât aş fi spus ŞI eu, dar, asemenea "lucruri" bineînţeles, trebuiesc MAI întâi ... trăite !
    Cred, de fapt SIGUR ... abia acum mi-ai revelat posibilitatea unei trăiri ... (?) ... EXTREME (!). Dar în "miez", cu "miez" .
    ~
    Am reintrat de fapt pentru "trilulilu".
    Am nevoia uneori, să "întroduc" o melodie ... dar FĂRĂ imagini (care poate nu-mi plac, poate vreau mister, sau nu vreau să ocup spaţiul inutil). Nu ştiu "tehnic" ce să fac, iar trilulilu ... este o posibilitate ... CARE însă mă sperie ! NU înţeleg de ce au pus atâtea "condiţii" dacă doreşti să "aduci" o melodie pe Blog, de la ei, TREBUIE să precizezi ... O LISTĂ ÎNTREAGĂ !
    ~
    Iartă-mă !
    Era vorba despre altceva !
    Despre PLOAIE, despre vise ...
    Superb articol !
    Îţi mulţumesc din suflet !
    .
    .
    .
    Din păcate ... la mine, E BEZNĂ !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Nu ai ?! Nu, nu am ! Cum se poate să nu ai ? Păi.... ridic din umeri, negăsind niciun răspuns. Se uită la mine cu ochi mari, ținând ...